Friday, November 18, 2011

its better late than never……

Salam….di hari Jumaat,

Cepatnya masa berlalu….anak yang masih kecil kini dah pun berada di tahun 1….dulu yang berpohsah nak menghantar ke sekolah petang..akhirnya dapat tempat pertama di dalam kelasnya…….cuba bayangkan macam mana dia mengeraskan badan nak masuk ke laman sekolah dah lah tu jadi murid yang popular sekejab sebabnya satu sekolah dapat tengok mono drama dengan juraian air mata nak ke sekolah……

faez2

Tahniah dan keep up the good work my beloved son FAEZZZZZZZZZZZ.

Till then…..:- )))

Popular Posts

perkataan lama baru untuk hari ini...

telokup - rosak tidak boleh digunakan lagi
gulai - masakan; lauk (or dishes) yang dimasak hari ini
tanak - masak atau memasak nasi;
reti - faham akan maksud; tahu mengenai sesuatu (understand)
tak menuras - maksudnya tidak faham @ tidak tahu; contoh ayat; Kau ni tak menuras langsung.......nak buat kerja..
layang - selalu digunakan untuk layang-layang (sejenis permainan kanak-kanak) tapi untuk orang dewasa layang bawa maksud menghiris bawang kecil nipis-nipis...