Tuesday, March 4, 2014

an evening in Paris.....


Assalamualaikum…..di hari selasa yang masih lagi panas dan mula berjerebu…
…negeri2 lain dah mula hujan tapi di Melaka masih lagi panas terbengkang….bilalah agaknya nak hujan….apa2pun yang pasti hujan akan turun akhirnya nanti….so yang pasti kita kena redha apa jua Allah SWT berikan kepada makhluknya….tentu ada hikmah disebaliknya…

...tajuk bukan main lagi...tapi apa-apa pun layan aje lah gambar -gambar di bawah....

…susah juga nak dapatkan ilham menulis blog ni…..
 gambar2 yang diambil oleh photografer tidak bertauliah ….susunan gambar mengikut turutan cerita ……….jalan cerita ….bolehlah reka sendiri….berpandukan gambar2 tertera di bawah ini….macam buat karangan bahasa Melayu @ Bahasa Inggeris pulak ……
dengan tajuk yang diberi…………….
“..an evening in paris.....???..”

2014-03-02 14.39.50











tujuan utama adalah membeli kasut yang dicuba ni…


…..gambar-gambar diambil oleh photografer tak bertauliah…ada yang berminat tak ????Be right back

…inilah jadinya kalau dah ketandusan idea untuk menulis…baru tahu senang atau susah untuk mendapatkan ilham untuk menulis blog….kalau ada yang bosan tu…..nak minta maafpun……sapa suruh masuk blog ni…..hahaha joking only…thanks for reading anyway…..

Popular Posts

perkataan lama baru untuk hari ini...

telokup - rosak tidak boleh digunakan lagi
gulai - masakan; lauk (or dishes) yang dimasak hari ini
tanak - masak atau memasak nasi;
reti - faham akan maksud; tahu mengenai sesuatu (understand)
tak menuras - maksudnya tidak faham @ tidak tahu; contoh ayat; Kau ni tak menuras langsung.......nak buat kerja..
layang - selalu digunakan untuk layang-layang (sejenis permainan kanak-kanak) tapi untuk orang dewasa layang bawa maksud menghiris bawang kecil nipis-nipis...