Tuesday, February 11, 2014

Ngangis tak berlagu….

 

…..huhuhuhu….kan den dah cakap abis semua dah togel @ botak daunnya dikojakan……..

2

……danSteaming mad culpritnya adalah………………….

 

bekisar-merah

……seekor ayam jantan yang serupa macam gambar di atas…..

…..kalau ya pun nak ngorat ayam2 betina kat rumah tuuuu….. jangan ler tunjuk terror kat ayam2 betina tu yang kau boleh makan daun-daun cili ni….nak ajak2 ayampun….cari lah cacing ke atau apa2 yang seumpamanya………

……..ini sampai semua daun2 tu kena patuk kena makan…….hish Steaming mad…..nasib baik ler tak coti kalau tidak mau kena lastik dengan den…..

…..tak pe tunggu hari sabtu ni…….

dan ini mangsa-magsanya…..

 

2014-02-11 08.08.38

……….sayu hati nak ambik gambar dekat2…..nengokkan apa yang dah terjadiiiiiiiii……

Popular Posts

perkataan lama baru untuk hari ini...

telokup - rosak tidak boleh digunakan lagi
gulai - masakan; lauk (or dishes) yang dimasak hari ini
tanak - masak atau memasak nasi;
reti - faham akan maksud; tahu mengenai sesuatu (understand)
tak menuras - maksudnya tidak faham @ tidak tahu; contoh ayat; Kau ni tak menuras langsung.......nak buat kerja..
layang - selalu digunakan untuk layang-layang (sejenis permainan kanak-kanak) tapi untuk orang dewasa layang bawa maksud menghiris bawang kecil nipis-nipis...